NEW IN - BILLI BI SHOES

För några veckor sedan uppnådde jag ett mål som jag har jobbat på länge. Är så himla glad och stolt över mig själv! Jag kommer att avslöja mer om vad det är senare i veckan. När man gör nya läskiga saker, tror på sig själv och sedan lyckas så ska man bannemej få unna sig nåt fint för att fira. Jag klickade hem dessa underbaringar från Billi bi som jag kikat på hela våren.


Är så enormt nöjd. Jag valde mellan ett par röda eller svarta men valet föll på de röda tillslut. Jag har helt fått dille på färgglada skor, oftast när jag köper skor blir det nästan alltid bara svarta, så nu fick det bli ett par härliga röda istället. Ser fram emot att använda dessa massor nu i sommar.
 

Tänke er till ett par blåa leivs 501or, en vit oversize skjorta och silversmycken, så snyggt.
 
 
NEW IN | |
Upp