WHITE DRESS & LEVIS T-SHIRT

 Hej på er! Här kommer ytterligare en outfit från Cannes. Detta hade jag på mig tredje dagen när vi skulle gå ut och äta middag. En benvit långklänning från Indiska som jag köpte på rean innan vi åkte på resan. Jag tycker att det är lätt att känna sig "för fin" i långklänning. Först kände jag mig lite som en grekisk gudinna i den här klänningen vilket ju inte riktigt var den look jag var ute efter haha. Men då slänger man på sig en t-shirt över som man knyter i midjan, adderar lite accessoarer och voilá så får man en helt annant känsla.
 
Älskar det här med att "klä upp" basic plagg, och "klä ner" lite festligare plagg. Det gör liksom alla plagg i hela garderoben användbara till alla tillfällen.
 
 I höst tänker jag använda den här långklänningen på precis samma sätt som ovan, fast med skinnjacka, en gosig halsduk och svarta converse. 
 
Hoppas ni får en härlig tisdag! Själv ska jag ge mig ut på promenad, dra igång en maskin tvätt och sedan dyka ner i plugget.  
OUTFITS | Levis, Outfit | |
Upp