DYRGRIPAR JAG ÄR SUGEN PÅ JUST NU

 
Mellandagsrean är ju i full gång och då tycker jag det är kul att hålla ett extra öga på riktiga dyrgripar som brukar kunna vara rejält nedsatta i pris. Jag fullkomligt älskar den randiga tröjan från GANNI som just nu på Farfetch.com är nedsatt till 2572 kr (ord pris 3549). En grovstickad tröja med vida ärmar i härliga färger som funkar året om. GANNI har för övrigt så mycket fint på sin rea just nu – hett tips om man vill fynda. Såg även de drömmigaste silverskorna från Prada på 40% rea. 4000 kr känns ju fortfarande rätt pricy såklart men tänk på hur många år de skulle få hänga med en.
 
Annars så är jag extremt sugen på parfymen Tom Ford Vanille Fatale – den doftar så SJUKT gott av vanilj. Jag älskar ju lite kryddigare parfymer och denna är verkligen på pricken min typ av doft. Provade den inne på Åhléns i Stockholm innan jul och den sitter verkligen som berget. Det är ju så tråkigt när man köper ny parfym och märker att doften försvinner efter inte alls lång tid. Det sista i min lilla spaning är en färgklick till väska. Tycker att den lilla rosa/blå från Marc Jacobs är så himla fin och passar perfekt både till vardags och fest. Nedsatt 25% på Farfetch och kostar just nu 2297 kr. 
 
MODE, TIPS | Modetips, Reafynd | |
Upp