BACK TO ROUTINES

Hej godingar! Fy vad det ekar tomt här just nu, men nu är jag tillbaka till vanliga rutiner igen. Det har hunnit hända en hel del sedan vi hördes sist. För tre veckor sedan vandrade jag och Rasmus vid Höga Kusten, tältade och hade det allmänt gött i den svenska naturen. För två veckor sedan avslutade jag mitt sommarjobb på Nyheter24, och veckan som gått har jag och R spenderat på stranden i Cannes, Frankrike.
 
Jag ska uppdatera er om allt som hänt sedan sist, känner mig otroligt inspirerad för tillfället och har supermycket material som ligger och väntar på att få komma upp här. Men först tar vi en titt på lite outfitbilder som gulliga Isa fotade åt mig för ett par veckor sedan när vi jobbade från samma kontor, jag på N24 och hon på Blogg.se.
 
Sommarens favoritpjucks kommer från H&M, jeansen från Levis (modell 501 CT) och sidenskjortan är från Gina Tricot. Klocka från Michael Kors, och armband från Skultuna.
 
I våras köpte jag ett gäng scarfs från Beyond Retro, och då bland annat denna röda scarf som jag har använt så mycket hela det här året. Det bästa med scarfs är att man kan styla dem på så många olika sätt. I håret, som skärp, knyta på väskan, runt halsen, eller runt handleden som ett armband. I just love it.
 
 
Det var allt for now, nu ska jag ska förbereda lite inför skolstarten imorgon. Rensa datorn från word-filer, bilder, kolla schema, litteraturlista och sånt där ni vet. Inte världens roligaste, men absolut nödvändigt.
 
Hoppas ni får en fin söndag! Puss
 
Läs mer:
OUTFITS | Levis, Outfit | |
#1 - - Märta:

Vilken underbar outfit! Jag älskar den lilla detaljen med scarfen som skärp.

Svar: Tack fina du!! Jag med, så bra accessoar! :) kram <3
Isabelle Burlin

#2 - - Johanna:

Så fina bilder! :)

Svar: Tack fina du! :)
Isabelle Burlin

Upp