ICY BLUE DRESS

Hoppas ni har haft en fin helg och en bra start på veckan fina ni! I helgen var det Summer Meet (tidigare Power Big Meet) här i Västerås, vilket är en av världens största bilträffar för amerikanska bilar. Det innebär alltså att människor från hela världen kommer hit för att se bilar, samt cruisa runt i stan med sina egna. 

Trots att jag inte är bilintresserad för fem öre så tycker jag ändå att detta evenemang är roligt. Det blir som en folkfest i stan, och många sätter sig och har picknick vid vägkanterna för att titta på bilarna. Väldigt trevligt! Både fredag och lördag eftermiddag och kväll hängde jag och Rasmus med ett gäng kompisar. Vi hade det gött ute i solen, satt och tittade på amerikanska bilar som åkte förbi, samt grillade hamburgare och korv. Mycket mysigt. Det kommer upp ett inlägg om det här också så småningom! 

Men nu till en helt annan sak, nämligen dessa magiska bilder som min bästis Sandra knäppte på mig förr förra helgen. Det var MAGISKT väder ute och vi passade på att fota lite. 

Jag hade på mig en klänning jag fyndade för 150 spänn på MANGO i våras, samt boots från Urban Project.
 

Och skinnjackan är från Chiquelle.
Väldigt happiiii!

Så fort jag redigerat klart resterande bilder från vår fotosession ska ni få se dom. Vi fotade också på åkern i ett hav av gula rapsblommor. Så himla fint! 

Ha en fin vecka hörrni, vi får se hur mycket jag hinner uppdatera. Sitter vid en dator och producerar text hela dagarna på jobbet, så jag är rätt slut när jag kommer hem. Men, jag ska givetvis försöka uppdatera så gott det går. Kram på er! <3
 
 
 
 
OUTFITS | Outfit | |
#1 - - Josefin:

Ja det var verkligen fina bilder, såg ut att vara riktigt härligt ute! :)

Svar: Tack gullis! Det var magiskt! Svensk sommar när den är som bäst :) kram!
Isabelle Burlin

Upp