SNEAKPEAK VOLANGOUTFIT


Hej på er! Hoppas ni haft en fin helg. Jag känner mig utvildad, har tagit sovmorgon, umgåtts med människor jag tycker om, bjudit en saknad vän på middag och haft det allmänt gött!

Jag jobbar ju på Nyheter24 under sommaren, och i fredags var det sista dagen på Modette (deras tjejsajt), så på måndag är det dags att skriva artiklar för Nyheter24 istället. Hoppas ni håller utkik :)
 
I fredags publicerades en krönika på Modette, där jag skriver om hur sociala medier påverkar oss. Ni får gärna läsa den om ni vill. Här hittar ni den. 

Nu ska jag njuta av det sista den här söndagen har att erbjuda. Jag och R ska ta en springtur i det fina vädret, och sedan dricka kaffe på balkongen. Vi hörs mer i veckan, då tänkte jag uppdatera mer om helgen, samt om hela outfiten ovan. Puss
 
VARDAGSINLÄGG | |
#1 - - Hemma Hos Felicia:

Så grym outfit, passar perfekt som en "första-skoldagen-outfit" haha! :)

Svar: Tack fina du!! <3 ja det har du faktiskt rätt i! :)
Isabelle Burlin

Upp