SPONTAN PIZZANIGHT


Hur mysigt att slå till på en spontan pizzakväll mitt i veckan med personer man tycker om? Det var exakt vad vi gjorde, jag, Rasmus, min syrra och mamma för ett par veckor sedan. Det vill jag verkligen slå ett slag för, att göra saker mitt i veckan trots att man är lite trött från jobb och skola. För hur tråkigt är det inte att bara leva för helgen?  Jag vill att alla dagar i veckan ska vara härliga! Givetvis behöver man ju inte göra upp några storslagna planer, utan det kan räcka med att gå en promenad, ta en kaffe med en kompis, eller bara bjuda över någon på pizza. As simple as that.


Vi köpte två pizzor som vi delade på, en klassisk kebabpizza och en vegetarisk. Mmmm!


Ute blommar det för fullt och jag njuter så mycket av hur gott det doftar. Sen att det är ljust ute så länge ger en så mycket energi. 
 
Som jag älskar att bo nära mälaren och naturen. Bästa kombon. 
 
VARDAGSINLÄGG | pizzakväll | |
#1 - - ISA:

Men exakt vad jag försöker lära mig - vardagsmysa!! att inte bara leva för helgen/ledighet/semester/whatever utan försöka carpa nuet också! Du är så mysig, haha! kram

Svar: preciiiis! livet är ju faktiskt inte bara de dagar man är helt "ledig"! :) haha men tack gulle du! kraaam
Isabelle Burlin

Upp