DOTTED TOP & LEVI'S 501

Isabelle Burlin outfit
Är helt kär i den här prickiga toppen! Jag såg den första gången på Gina Tricot i våras, provade den men hängde sedan tillbaka den i butiken. Kom sedan efter ett par veckor på att jo, men jag vill ha den ändå – gick tillbaka för att köpa den och insåg då att den var slut typ överallt. 
 
För någon vecka sedan gick jag in på Gina av en slump, och hittade EN hängandes på REA-avdelningen. Gissa om jag blev glad!?
 
Isabelle Burlin mode
Älskar de röda prickarna, lite längre ärmarna samt resåren i midjan som gör att den får en feminin silhuett. 
 
Isabelle Burlin stil
Stylar den tillsammans med ett par Levi's 501or, en gammal handväska som var min mormors<3, vita sneakers från Adidas samt solbrillor från Lindex.
Isabelle Burlin modeblogg
Det känns så himla fint att få använda mormors saker. Det känns lite som att få komma nära henne igen trots att hon inte finns med oss i den här världen längre. Fina fina mormor, saknar henne så mycket.
 
Isabelle Burlin stil och mode
Fotocred till min bästa Rasmus som står ut med att ta bilder på mig hela tiden (och som dessutom har blivit riktigt duktig på att fota<3)

Hoppas ni får en fin helg gullisar!
 
 
OUTFITS | Mode, Outfit | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Sååå snygg outfit. Tycker toppen passade dig perfekt!

Svar: Åh tack fina du! <3
Isabelle Burlin

Upp