EN STOCKHOLMSEFTERMIDDAG & CATCH UP-FIKA

I torsdags var jag i Stockholm för att hänga med min saknade Isa. Är så glad att vi ändå lyckas ses trots att våra scheman nästan aldrig klaffar. Dock underlättar det ju nu när jag har sommarlov och lättare kan anpassa mig. 
 
Vi gick som vanligt till vårt favvoställe Vete-Katten (tips!). De har verkligen GRYMMA kardemummabullar och gott kaffe. Denna gång blev det dock ingen bulle för mig (en skräll), utan istället beställde jag in på en toast skagen som även den var väldigt smarrig. Jag var så hungrig att jag glömde fota maten vilket Isa även var snabb med att uppmärksamma. Haha det är bara sånt som händer när man hänger med andra bloggare<3 Vi satt i några timmar och catchade upp allt som hänt sedan vi sågs sist. Väldigt mysigt.
 
Finaste Isa! Läs hennes blogg här.
 
Innan vi skiljdes åt passade vi även på att ta lite outfitbilder vilket är något som också är väldigt tacksamt när man umgås med andra bloggare. Det är liksom inget omständigt eller krångligt med att ställa sig och fota mitt på gatan. 
 
Foto: Isa Bylund
Här kommer en liten sneakpeak på min outfit (som det även kommer ett mer utförligt inlägg om lite senare).

Det var väl allt för nu, jag hoppas ni får en underbar tisdag mina gullisar. Jag är ledig och ska alldeles strax ta mig in till stan för att köpa strumpor (haha låter inte alltför glammigt, men ni ska få se hur jag stylar dem sen). Puss! 
VARDAGSINLÄGG | Vete-Katten | |
Upp