5 SAKER JAG SER FRAM EMOT I VÅR

Är så himla peppad och sugen på vår nu. Älskar att det blir ljusare och ljusare om dagarna, att jag får mer energi och lust till att hitta på saker. Här kommer en liten lista på fem saker jag ser fram emot att göra i vår!
  • Bilden visar gröna färska örter planterade i terracottakrukor, som står på en balkong
  1. Förbereda och inreda balkongen 

    Kan jag inte ta mig till medelhavet, får jag ta medelhavet hit! När jag går ut på min balkong i vår/sommar vill jag att det ska kännas som att jag är i något härligt land vid medelhavet. Är sugen på ett citrusträd, några perlagoner, och en stor kruka fylld med härliga kryddor och örter. Älskar att kunna plocka färska kryddor och örter när man lagar mat.

    Bilden visar nagelförlängning med akrylnaglar i färgen orange

  2. Fixa naglarna på salong

    Inget får mig att känna mig så piffig som när jag gjort nya naglar. Vill passa på att fixa naglarna nu när jag äntligen har ett jobb som tillåter en att ha nagellack. Är så sugen på en härlig pastellfärg. 

    Bilden visar en rabatt med rosa tulpaner och blå hyacinter

  3. Tulpaner

    Vill fylla hela lägenheten av min favoritblomma. Älskar krispiga gnissliga tulpaner. Inget påminner mig som mycket om våren.

    Bilden visar Isabelle Burlin iklädd en röd t-shirt och svart kappa 
  4. Vårmodet

    Det känns som att jag tappat stilen HELT nu under vintern. Jag har bara velat klä mig varmt. Därför är jag SÅ sugen på att ta ett nytt grepp om vårstilen. Vill maxa med färg och mönster och våga experimentera mer med mina kläder. Vill också börja shoppa mer secondhand.

    Bilden visar ett dukat bord med frukost. Bananpannkakor, grädde, sylt och kaffe
     
  5. Fota mer

    Har inte fotat på så himla länge nu. I och med att jag inte mått helt hundra den senaste tiden så har fotandet blivit lidande. Till våren vill jag plocka upp intresset igen. Jag saknar att vara flitig med kameran, det är ju så kul att dokumentera och skapa genom fotandet. Dessutom blir ju bloggen roligare med lite härliga bilder. 
Har ni något ni ser fram emot lite extra i vår? 


LISTOR | Lista, Vårlistan | |
Upp