EN LITEN UPDATE

 
Hej ni fina! Hoppas ni mår bra. Det gör jag! Dagarna, eller snarare veckorna rullar på och nu går vi in i augusti. Nu är det 17 dagar kvar på mitt sommarjobb innan jag får 10 dagars semester och efter det drar skolan igång igen. Full fart med andra ord. 
 
Så här ser det ut i matsalen i Nyheter24-huset. Så här sitter vi vanligtvis och käkar lunch (om det inte är sol och vi sitter ute). 
 
Jag lär mig så himla mycket hela tiden och har så duktiga människor runtomkring mig. Så här kan det se ut när jag sitter och jobbar. 

En viss Josefin lämnar spår efter sig på kontoret, hon har ju tidigare varit chefredaktör för Modette men är nu mer egenföretagare. Titt som tätt stöter man på henne i huset, så himla härlig! 
 
Apropå Josefin så har hon varit med och tagit fram det nya hudvårdsmärket Urban Gloss som lanserades för ett tag sedan. En rolig grej är att jag har fått vara med och skapat innehåll för deras instagram. Jag älskar ju att fota och att få vara kreativ genom att jobba med bild på olika sätt.
 
Här är en bild jag tagit! 
 
Tillbaka till Nyheter24, så här ser det ut inne på Modette-redaktionen där Sara och Lisa sitter och jobbar. På bild har vi Evelina (längst fram), Hanna (till vänster om Eve) och så Sara längst bort. 
 
För två veckor sedan gjorde jag min sista vecka på Modette, och nu sitter jag istället på Nyheter24-redaktionen den sista tiden. Men vad får jag göra om dagarna då? Jo, jag skriver artiklar och har utbildning med Per (HEJ HEJ PER!), som är SEO-expert på företaget.
 
Hoppas ni får en fin tisdag!  


VARDAGSINLÄGG | |
Upp