EN LUNCH I KARLAPARKEN

Hej på er! Hoppas att ni mår bra! Det gör jag. Dagarna bara tickar på och nu är vi inne i juli (!?). Tiden går så himla snabbt och jag försöker att ta tillvara på dem på bästa sätt. Bland annat genom att luncha med en gullig person som jag lärt känna på senaste tiden! Let's take a look: 


Det är himla lustigt egentligen att en tjej som haft lite koll på min blogg sedan tidigare, och jag på hennes, av en slump har hamnat på samma arbetsplats! Är det inte knäppt hur världen för personer samman ibland? Det är liksom som att det bara är meningen att man ska träffas. Så, vem är det då jag pratar om? 


Joooo, den här härliga pinglan, Isa! Som alltid är lika glad och trevlig när man springer på henne på kontoret, sånt älskar man ju! Hon gör sin praktik på blogg.se så vi sitter på samma våning i Nyheter24-huset. Redan innan vi ens lärde känna varandra i verkliga livet så har vi pratat om att ta en fika/lunch. Något som blev av förra veckan, och som var himla mysigt.


Vi gick iväg till närmaste affär och köpte varsin plocksallad, för att sedan sätta oss i Karlaparken (om jag inte minns fel? känner mig fortfarande inte helt haj på det här med alla Stockholms olika platser haha).


Mysigt var det iallafall, och som de bloggare vi är så knäppte vi giiiiivetvis bilder på allt, maten, varandra, omgivningen, ja ni hajar! Här satt vi och babblade om allt möjligt i 1 timme. Bland annat om hur viktigt det är att sprida positiv energi omkring sig, om våra respektive jobb, framtidsdrömmar och en massa annat. 


På väg tillbaka till kontoret gick vi förbi ett litet torg där människor stod och sålde blommor. Insåg då genast att jag måste köpa ett gäng till balkongen senare. Såååå fint. Blommor är verkligen något som har en så positiv inverkan på mig. Jag tror starkt på att om man har det trivsamt runtomkring sig mår man automatiskt bättre. 


Givetvis stannade vi också och tog några outfitbilder. Förresten tycker jag att ni borde spana in Isas blogg, den hittar ni här.


Och så jag! Har på mig en blus från H&M, favoritbrallor från Rodebjer, och sneakers från Ellos.
 
 

Sjalen köpte jag inne på ZARA för ett par veckor sedan. Sån bra accessoar tycker jag när man vill piffa upp en annars enkel outfit. Superbra att ha med sig på stranden när man åker utomlands också! Om man så vill använda den som sarong, eller för att skydda sig mot solen, eller också när man vill ta en tupplur i skuggan efter ett dopp i havet.
 

Det var den lunchen det, mycket trevligt.
 
 
VARDAGSINLÄGG | |
#1 - - Isa Bylund:

MEN HALLÅ!! hur gulligt inlägg? du är så fin <3 <3 ska gå och krama lite på dig snart!

Svar: <3<3
Isabelle Burlin

#2 - - Veronica Pettersson:

Ååh, vad kul att ni har hittat varandra! Ni ser ut att haft en riktigt härlig dag. :3

Sv: Tack snälla för din pepp! Kramis

Svar: Verkligen! Så mysig dag :) Det var så lite så, kram!!
Isabelle Burlin

#3 - - Sofia:

Superfin jacka!

Svar: Visst har hon, superfin är den!
Isabelle Burlin

#4 - - Hemma Hos Felicia:

vilken grym outfit du hade!! :)

Svar: Tack så mycket Felicia! :) Kram
Isabelle Burlin

#5 - - Ida:

Så kul att ni hamnade på samma praktik 😊 Ödet!
Älskar dina byxor och blus btw 😃

Svar: Verkligen, ibland är det bara meningen att saker ska hända haha! Åh tack snälla :) Kram!
Isabelle Burlin

Upp