VECKANS BLOGG PÅ BLOGG.SE

Hej på er alla fina nya som gamla läsare!
 
Är så himla glad över att få vara veckans blogg på blogg.se denna vecka! Jag tänkte presentera mig lite närmare för er som är här för första gången. Först och främst, välkommen hit! Jag är glad att det är just du som är här och läser! :) 

Foto: Lisa Höök

Isabelle Burlin heter jag, är 23 år gammal och bor i Västerås. Det bästa jag vet är att få skapa kreativa grejer, vare sig det gäller genom att skriva, att fota, måla tavlor, eller att knåpa ihop en dagens outfit. Jag är en kreativ själ helt enkelt som älskar att skapa, och dela med mig av det i hopp om att kunna inspirera andra.

 
 
Jag bor i Västerås tillsammans med min kille Rasmus i en liten tvårumslägenhet precis intill Mälaren. På fritiden fotar jag mycket, älskar att gör amitiösa helgfrukostar och tar gärna långa promenader. Jag älskar att njuta av god mat, försöker göra livet så härligt som möjlilgt och inspireras av människor som har ett brinnande intresse för något.
 
 
Jag håller på att ta reda på vad jag vill bli när jag blir stor, men en sak jag vet är att jag vill jobba i mediebranschen. Sedan ett halvår tillbaka pluggar jag på Kommunikatörsprogrammet vid Södertörns högskola i Stockholm, och nu under sommaren jobbar jag som redaktör på Nyheter24/Modette där jag skriver inspirerande och härliga artiklar. Här kan ni läsa mer om det. 

 
 
I min blogg varvar jag lättsamma och peppiga inlägg med djupare ämnen och tankar. Jag vill vara transparent och skriva om att livet både kan vara riktigt riktigt härligt, men också ha sina svårare stunder också såklart. 

Har ni några frågor är det bara att ställa dom i kommentarsfältet eller maila mig på [email protected]

Kram!


VARDAGSINLÄGG | |
#1 - - Ida:

Grattis till veckans blogg 😃
Många härliga intressen du har! Jag gillar också att fota och göra goda frukostar 😊

Svar: Tack fina du! Jaa jag är en väldigt kreativ person som gillar mycket :) frukost är ju verkligen bästa målet på dagen! Jag skulle kunna äta det till alla måltider haha! Kram
Isabelle Burlin

Upp