MITT HAPPYPLACE - BALKONGEN

Nu har vi äntligen fixat i ordning på balkongen. Grillen är på plats, mysiga filtar och kuddar, en matta för en mysigare känsla och några härliga gröna växter. Det här är verkligen min favoritplats på sommaren, mitt happyplace. Jag älskar att äta middagar här ute, dricka kaffe och läsa inredningsmagasin, spela kort med Rasmus, eller bara hänga för att det är mysigt. 



Jag planterade två tomatplantor i våras, dock tror jag inte att jag kommer få några tomater på plantorna...så tråkigt. Men fina är dom! Har även planterat färska örter som basilika, mynta och rosmarin. Älskar att laga mat med färska örter, dessutom doftar det himla gott från dom också. 
 

Har planterat ett gäng solrosor också, dock har de flesta gått av...vilket är synd. Hur fint med solrosor på balkongen annars? En så himla somrig och fin blomma. Jag tror dock att det finns ett ställe utanför Västerås där man kan åka och plocka solrosor från ett stort fält. Det vill jag isåfall garanterat göra. 
 

Himla nöjd med mysfaktorn här ute. Vill addera några härliga blommor och sedan känns det helt färdigt. Är sugen på några perlagoner eller hortensior, någon blomma som pallar stark sol.

Ser fram emot att spendera många sommardagar och kvällar här! 
 
 
INREDNING | Balkong | |
#1 - - Frida G Svensson:

så drömmig! <3

Svar: Tack fina du!
Isabelle Burlin

Upp