ROSA VOLANGOUTFIT & TIPS PÅ MINA FAVORITJEANS

Det här med volanger hörrni, jag får inte nog. Det är lätt min favorittrend nu i vår/sommar. 
 
Jag är ju i ständig jakt på den perfekta basgarderoben, och nu har jag hittat de absolut snyggaste momjeansen som jag vill tipsa er om. Modellen heter Kimono, kommer från Monki och kostar 400 spänn. De på bilden är i en gråsvarta nyans, hårda i tyget (vilket jag älskar på jeans), har hög midja och är croppade längst ner vid ankeln. De finns även i färgerna mid blue, classic och spring blue. Jag klickade faktiskt precis hem ett par ljusblå (spring blue) som jag förhoppningsvis kan hämta ut i veckan. 


En så bra grej för dig som är student är att Monki har 10% i studentrabatt om man anger en rabattkod från Mecenat. Hur bra?

Ha en uuuuunderbar onsdag nu kära ni. Puss
OUTFITS | Outfit, Volanger | |
Upp