ALL BLACK


Hej godingar! Hoppas ni mår bra, det gör jag. Känner mig äntligen lite i fas med plugget så därför kommer här en uppdatering med ännu en look från Stockholmshelgen. Den här dagen strosade vi runt på stan, köpte bland annat  techfleecebrallorna som jag har på mig här, från Nike. De är SÅ sköna, och jag älskar att de har en söm mitt på benet som gör att de ser lite mer dressade ut än ett par vanliga "mjukisbrallor" vilket gör att man kan ha dom till vardags men ändå känna sig fin. I övrigt har jag på mig svart t-shirten från Samsoe Samsoe, Chiquelle-bikerjacka, Adidas sneakers och ray-banbrillor.


Tänk att det bara är 2 veckor kvar till sommarlovet?! Kommer i och för sig inte ha ledig då jag jobbar i princip hela sommaren. Men ändå härligt att kunna koppla av lite. Tanken är att jag och R ska åka till New York i augusti, längtar SÅ mycket! Har ni nåt kul inplanerat i sommar?
OUTFITS | |
#1 - - Caroline:

Så fina bilder och snygg outfit. :)

Svar: Tack snälla du! :)
Isabelle Burlin

#2 - - Hemma Hos Felicia:

Wow! Så snyggt!

Svar: Tack! :D
Isabelle Burlin

Upp