WHITE SHIRT & DENIM SKIRT


Denimkjolen är verkligen en stor sommarfavorit hos mig. Den går att använda till så många tillfällen. Här har jag den tillsammans med en enkel vit skjorta, mina roliga silverpjucks med platå, beige väska och så silverörhängen. 
 
Igår hade vi en riktigt härlig grillkväll där vi var ett gäng kompisar som hängde hemma hos Linda & Adam. Vi drack vin, lyssnade på musik, grillade burgare och spelade kubb kvällen lång. Ett inlägg på det kommer senare så fort jag hunnit redigera klart alla bilder.
 
Det är så jäkla härligt att det är sommar nu, ser fram emot många härliga sommarkvällar i vänners sällskap.
 

Imorgon sover jag och Rasmus över i Stockholm. Det blev bestämt lite spontant, men det gillar jag ju. Vi ska ut och käka och bara ha det mysigt tänkte vi. Hoppas att det blir bra väder! Har för övrigt sista veckan i skolan nästa vecka och det ska bli så himla skönt med lite ledigt sen. 

Hoppas ni haft en fin helg och att ni är laddade för en ny vecka. Puss!
OUTFITS | Outfit | |
Upp