HAPPY WEDNESDAY

En skål med smoothie toppad med jordgubbar, chiapudding och nötter står uppdukad på ett vitt bord, tillsammans med en grön murgröna, kaffe, ett glas juice och tre orangea ljuslyktor.
Vill bara kika in här en snabbis och önska er en härlig onsdag, mina finaste bloggläsare!
 
Jag är ledig från både skola och jobb idag, vilket är så himla skönt. Älskar att ha en dag ledigt mitt i veckan. Då får jag liksom tid till att reflektera över saker, planera, och göra sådant jag inte riktigt hinner med annars. Jag har precis ätit en god frukost, och ska nu dyka ner i kurslitteraturen ett tag. Tänkte också passa på att ta en promenad i det fina vädret, lyssna på podcast och sedan köra ett träningspass senare i eftermiddag. Känner på mig att detta kommer att bli en bra dag.
 
Ha det fint så länge! Puss
 
Bild på Isabelle Burlin
 
VARDAGSINLÄGG | |
Upp