PLUS OCH MINUS I LIVET JUST NU

En outfitbild som visar Isabelle Burlin där hon har på sig blå jeans, svart herrkappa, beige halsduk och svarta solglasögon
Gammal outfitbild från i våras.
 
PLUS 
 
+ Solen strålade idag och det gör mig så himla himla glad. Hösten kan verkligen vara så jäkla fin när den väljer att visa sig från sin bästa sida.

+ Löven på alla träd är så vackra just nu och jag bara måste ge mig ut med kameran och fota lite innan dom faller.
 
+ Jag har äntligen efter alldeles för lång tid av turbulent mående vågat ringa och ta tag i (vad jag tror är) PMS. Ska bli så himla skönt att få hjälp med det. 

+ Vi har mycket eget arbete i skolan vilket gör mitt schema mer flexibelt.

+ Min ekonomiska stress har lagt sig då jag valde att ta CSN-lån nu till hösten.

+ Laddade ner Nikes träningsapp (Nike Training Club) och har kört två yogapass och ett styrkepass denna vecka. Bra tips till er som vill börja träna men inte vet riktigt hur, när, eller vill lägga pengar på gymkort. Appen är gratis och har massor av guidade träningspass man kan göra både på gymmet, i spåret eller hemma. Så himla bra!

+ Träffade min saknade Tove på en spontanfika hos henne i eftermiddags. Älskar sånt.
 
MINUS
 
- Är så fruktansvärt trött these days. Jag har så svårt att liksom komma ur sängen på mornarna? Det måste ha med mörkret att göra. 

- Mitt mående har varit så upp och ner den senaste tiden. Höga toppar och djupa dalar. När jag är glad är jag superglad och pepp, men när jag är ledsen så känns allt så himla mörkt. 

- Fick ju ont i ryggen av mitt gamla jobb (lagerjobb) och det gör fortfarande ont. Ett mål jag har för hösten är att få ordning på ryggen och stärka upp den så att jag slipper ha ont.

Mer plus än minus i listan är ju ändå ett gott tecken. Och det som är minus är ju faktiskt saker jag aktivt kan jobba på och förbättra vilket är bra! Jag försöker alltid att se posivt på saker och ting eftersom livet blir så himla mycket lättare då.

Kram på er fina ni, hoppas ni haft en härlig onsdag! <3
LISTOR | |
#1 - - Lars Gustafsson:

Bra lista du har gjort på positiva och negativa saker. Idag lördag kväll hoppas du mår bättre och är piggare. Jag ska göra en sån lista själv. Tack för tipset

Svar: Tack! Just nu mår jag bara bra! Kul att den kunde inspirera :) Ha det fint!
Isabelle Burlin

Upp