BLOMMIGT, RUTIGT OCH LAGER PÅ LAGER

Ja, exakt så vill jag klä mig i höst – i en mönstermix som heter duga! Just nu ser vi rutigt överallt i modevärlden, och mitt bästa tips är kolla in secondhandbutiker för att fynda rutiga plagg. Jag köpte denna supersnygga rutiga kavaj för 80 kr på Myrorna här om veckan.
 
Jag tänker också köra mycket lager på lager och då gärna kombinationen jeans + klänning över. Perfekt sätt att låta sommarens klänningar få lite längre livstid.
 
Halsduken är ny och kommer från H&M.
 
Jag tycker det är SÅ KUL att höstmodet är här! Jag verkligen älskar att experimentera med nya roliga klädkombinationer. Hoppas att ni tycker det är lika kul att få ta del av mina outfits!
 
OUTFITS | Outfit | |
#1 - - Rebecka:

Vart kommer skorna ifrån?? Super fina!

Svar: Dom är från Din Sko köpta förra året <3 tack, kram!
Isabelle Burlin

Upp