BLUE PATTERNED SHORTS OUTFIT

Hej godingar! Hur mår ni? Själv mår jag bra! Jag ligger i sängen i detta nu och har precis redigerat ett gäng outfitbilder från Cannes. Jag tänker att vi kör ett race med mina outfits från den resan, innan de hinner bli allt för inaktuella att visa här. Nu är ju höstmodet i full gång och det vill jag ju givetvis dela med mig av till er. Men först, lite härliga semesteroutfits!
 
 T-shirt Samsoe Samsoe, shortsen är från Angelica Blicks första kollektion för BikBok för ett par år sedan. Guldpjucks från H&M.
 
Klocka från Michael Kors. 

Halsband från Lindex, finns i butik nu!
 
 
Hoppas ni haft en fin måndag. Själv har jag varit oerhört trött av någon anledning. Kom liksom knappt ur sängen imorse. Men, imorgon ska jag plugga hemifrån och där med unna mig en liten sovmorgon (och superfrukost såklart), det kan ju inte bli annat än bra!

Puss! Vi hörs imorrn.
OUTFITS | Angelica Blick for Bikbok, Outfit | |
Upp