JAG-LISTAN

 
Älskar älskar älskar listor. Både att skriva och att läsa. Så att norpa "jag-listan" som jag hittade på Floras blogg kändes ju givet. 
 
Jag gör: världens godaste avokadomackor. Lovar, kolla här ba!
 

Jag köper: tågkort för löjligt mycket pengar varje månad. Livet som pendlare </3

Jag borde: verkligen plugga just nu. Äsch!

Jag måste: ta tag i träningen nu i höst så att min kropp (och framförallt rygg) blir stark igen.

Jag vet: att jag kommer att jobba i mediabranschen i framtiden.

Jag tycker: att en av de bästa grejerna med hösten är att man kan tända massa ljus igen.

Jag tänker: mycket på mina framtidsdrömmar och saker jag vill uppnå i livet.

Jag förbrukar: sjukt mycket tuggummi. Måste alltid ha ett paket i väskan.

Jag kan: sträcka ut tungan suuuuperlångt.

Jag lyssnar: ofta på podcasts när jag åker i kollektivtrafiken eller går på promenad.

Jag längtar: tills jag är färdigutbildad och kan börja jobba och tjäna pengar igen.

Jag fasar: för att människor jag älskar någon gång kommer att tas ifrån mig.

Jag använder: ögonskugga till vardags rätt ofta. Känner mig så fin i det.

Jag njuter: extremt mycket av att ha sovmorgon och en stressfri morgon. Bästa som finns!

Jag blir: skapligt irriterad på människor som alltid ska ifrågasätta andra personers åsikter pga att de själva saknar förmåga att ha förståelse för att andra kan tycka annorlunda än de själva. Gaaaaah!

Jag äter: med jämna mellanrum för att annars blir jag lätt "hangry", hehe. 

Jag drömmer: om att halvårsvis bo i ett varmt land där jag kan odla tomater utan att de dör när vintern kommer.

Jag dricker: nästan alltid vatten till alla måltider. Förutom frukosten då.

Jag struntar: ibland på vardagar i att äta frukost för att jag snoozat lite för länge.

Jag ska: snart lägga undan alla mina sommarkläder och planera den ultimata höstgarderoben.

Jag sparar: just nu ihop till ett par svinsnygga boots från Acne Studios.

Jag brukar: ofta om jag inte kan sova ligga och fundera över vilken outfit jag ska ha kommande dag.

Jag tittar: inte på en endaste serie utan utnyttjar hellre den tiden till att vara kreativ genom att fota, skriva eller att måla.

Jag läser: böcker alldeles för sällan. Men inredning- och modemagasin älskar jag att läsa!

Jag vill: så himla himla mycket ha en hund. En Shiba Inu, kolla här va GOSIG!!!!

LISTOR | |
#1 - - NORRSKEN EMMA:

va rolig lista :)

ha en bra måndag
kramizz

Svar: Tack detsamma fina du! :)
Isabelle Burlin

Upp