TUESDAY UPDATE

Hellooooo darlings! Hoppas att ni mår bra. Jag mår prima! Har sovit hela 8 (!!!) timmar inatt. Vilket känns helt jäkla magiskt. Väckarklockan ringde redan kl. 04.30 (life as pendlare ni vet), men sen insåg jag att jag inte behövde gå upp för än 08.00. Det kändes så jäkla gött att få krypa ner under det varma täcket igen. 
 
Just nu sitter jag på tåget på väg till Stockholm iallfall. Ska sätta mig på något mysigt fik i stan och plugga. Älskar att plugga från caféer. Att se människor komma och gå, beställa in kaffe och nåt gott att käka i mellanåt är så himla mysigt.
 
Tänkte gå förbi Urban Outfitters en sväng också och kika om de har några roliga böcker och anteckningsblock. Senare i eftermiddag ska jag hänga med härliga Isa! Ser fram emot att babbla om allt och inget med henne. Planen är att vi ska sätta oss på något mysigt fik där de har goda kardemummabullar. Har varit sugen på det så himla länge nu. 
 
Åh vad jag ser fram emot denna lugna och sköna tisdag. Jag älskar att bestämma själv över hur jag vill lägga upp min tid.
 
Hoppas att ni också får en fin dag hjärtisar! Glöm inte att hålla utkik här för snart kommer ett inlägg om min och Rasmus frankrikeresa också. Puss
 
VARDAGSINLÄGG | |
Upp