7 ANLEDNINGAR TILL VARFÖR JAG ÄR SÅ PEPP JUST NU

Hej godingar! 
 
Är så peppad denna torsdag. Vaknade upp till solsken, och på strålande humör. Känner mig riktigt stark och glad idag. Känner mig liksom så nöjd över mig själv över att jag kämpar på med allt vad skola och jobb innebär. När något känns jobbigt, så krigar jag mig igenom det (trots oro och stress) och kommer alltid ut starkare ur det. Det är verkligen så nyttigt att göra saker man tycker är läskigt, för det är då man lär känna sig själv och blir tryggare i sig själv. 
 
Isabelle Burlin stil
 
Älskar detta citat från en av Alexander Juneblads låtar: "Det är inte det du gör, det är det du inte gör som förstör för dig". Det är SÅ SANT.
 
Det har hänt lite roliga och bra saker på sista tiden. Sammafattar det i en lista för enkelhetens skull. Här är sju anledningar till varför jag är så peppad på livet just nu!
  • Framsteg hos psykologen 
    Jag har gått hos en psykolog för att lära mig hantera min stress och oro/ångest, och sist jag var där så blev det tydligt för mig vad jag behöver göra för att må bra och minska stressen. Så glad för det. (Kan berätta mer om mina psykologbesök i ett eget inlägg)

  • Sommarvärmen förra veckan!
    Alltså hur magiskt var det inte? Tänk hörrni, nu har vi det absolut bästa framför oss. Ska njuta så mycket av denna vår och sommar. 
Isabelle Burlin
  • Inspirerande möte 
    Förra fredagen träffade jag en tjej som är PR- & kommunikationsansvarig hos ATP Atelier, för att intervjua henne om hennes jobb. Vilket var SÅ trevligt och givande. Kände mig så peppad och inspirerad när jag gick ifrån vårat möte. Vi pratade om allt från sociala medier och influencers till hur man bygger upp varumärken och kommunicerar budskap. Älskar att träffa och prata med personer som brinner för de dem gör. 

  • Dua Lipa konsert
    Nu i tisdags var jag och Rasmus + några kompisar i Stockholm för att gå på konsert, ingen mindre än Dua Lipa. Älskar att göra saker mitt i veckorna, det är så mycket livskvalité för mig. Det var så roligt att hänga med mina kompisar, käka hamburgare innan konserten, dansa till bra musik och bara ha det gött! 

  • Jag har skaffat spotify igen!
    Jag sa upp mitt konto typ 2013(!!) och sedan dess har jag lyssnat betydligt mindre på musik. Sjukt ju haha. Att lyssna på musik är verkligen en humör-höjare. Känner mig så taggad på att hitta ny bra musik nu. Just nu lyssnar jag mycket på Oskar Linnros, Alexander Juneblad och Dua Lipa. 
Isabelle Burlin outfit
  • Modeinspirationen flödar!
    Det är så roligt att klä sig just nu. Jag känner mig så inspirerad på modefronten och det är roligt att experimentera med kläder, färger och mönster i mina outfits. Får passa på att fota av några looks nu när inspon är på topp. Hur snygga är mina nya boots förresten? LOVE THEM! 

  • Långledigt
    Efter att jag skrivit min tenta idag (btw, wish me luck), har jag LÅNGLEDIGT! Hela 5 dagar för att vara exakt. Ser fram emot att fylla dagarna med sånt jag mår bra av och tycker är kul. Hänga med kompisar, grilla, kanske fixa balkongen? Vill även måla tavlor och vara kreativ. Fota. Mmmm! 
Ha nu en underbar torsdag. Så glad för varenda en av er som kikar in här, lämnar kommentarer och är så gulliga. Ni är bäst! Puss


LISTOR, VARDAGSINLÄGG | Outfit | |
Upp