MONOCHROME LAVENDER OUTFIT

Isabelle Burlin monokrom outfit i lavendel lila långklänning och tröja
Igår bar jag en outfit i min absoluta favoritfärg just nu, lavendel lila! Tycker det är så fint att bära monokroma outfits, alltså en hel look med plagg i samma färg.
 
Silverbrouges med vit platå från H&M
 
Lila småblommig långklänning från Monki
Klänningen är från förra året, köpt på Monki. Långklänning är ett av mina favoritplagg då jag alltid känner mig fin i det. Man kan bära den till så mycket, som till exempel över ett par jeans som ovan, eller bara som den är. Tycker även att det är sjukt snyggt att bära sneakers till.
 
Isabelle Burlin lila outfit
För att bryta av gillar jag att addera accessoarer i andra färger. Som mina silverbrouges till exempel, och en väska i någon rolig färg. Skorna är från H&M, väskan från Lindex och den stickade tröjan från Gina Tricot.

Hoppas ni haft en fin helg! Ett inlägg om min lördag kommer upp imorrn, så stay tuned! Puss

OUTFITS | Långklänning, Mode, Outfit, Silver brouges | |
#1 - - Kristina:

Men åååh vilken fin outfit!!! (vet att jag kommenterat två av dina outfits under loppet av några minuter hehe men denna vill jag kopiera RAKT AV!!)

Svar: Haha men åh gulle DIG!, blir så himla glad för dina kommentarer! Tack! <3 kram!
Isabelle Burlin

Upp