ROSA PLISSERAD KJOL & EN PERFEKT TRENCHCOAT

Isabelle Burlin i en outfit som består av en beige trenchcoat, en rosa plisserad kjol, vit blus och orange väska
Förra veckan fyndade jag denna magiska trenchcoat från Beyond Retro, har använt den så mycket den senaste veckan och kommer att bo i den nu i vår. I lördags när vi var ute och åt middag, bar jag den tillsammans min rosa plisserade kjol, vita blus, gröna strumpor och silverbrouges. 
 
Isabelle Burlin i en beige trenchcoat, vit blus och orange väska
Den senaste tiden har jag istället för att köpa nyproducerade kläder börjat shoppa mer secondhand. Det är ett hett tips att fynda klassiker som trenchcoats secondhand. Både bra för miljön och plånboken! 
 
Isabelle
Ett mål med min stil denna vår är att jag ska klä mig mer i färg, något jag tycker jag har lyckats med mycket bra den senaste tiden. Det är SÅ roligt med kläder och mode just nu. Här kommer en sammanfattning av vad jag har på mig: Jacka från Beyond Retro, blus från Vera Wang, kjol, silverskor och örhängen från H&M, gröna strumpor och väska från Lindex.

Ha en fin tisdag älsklingar! Hoppas ni gillar när jag uppdaterar med dessa outfitinlägg. Puss

OUTFITS | Outfit, Rosa plisserad kjol, Secondhand, Silver brouges, Trenchcoat | |
#1 - - Ida Jansson:

Jag vill också försöka klä mig mer färgglatt 😃

Svar: Ja men gör det! Så roligt att utmana sig själv lite :) märker faktiskt skillnad på mitt humör när jag klär mig i färg, blir gladare och känner mig finare!
Isabelle Burlin

#2 - - My J :

Åh du är så grym på att sätta ihop outfits Isabelle!😍

Svar: Men åh! Tack blir så himla glad :D kram på dig!
Isabelle Burlin

#3 - - ISA:

OMG, babe!! Blev glad bara av att se de här bilderna! Fattar aldrig hur folk hittar snygga grejer på second hand tyvärr.. tror jag har fel taktik, haha!

Svar: Hihi!! ;* duuuuu, vi måste gå på secondhand-shoppingrunda tillsammans!! ska lära dig alla mina knep
Isabelle Burlin

#4 - - Linda:

Sååå snyggt!! :)

Svar: Tack! <3 :)
Isabelle Burlin

#5 - - Kristina:

Såhimla fin outfit!!

Svar: Men tack goding!!
Isabelle Burlin

Upp