EN EFTERMIDDAG PÅ SUNDBYHOLM

Hej mina underbaringar! Äntligen har jag sommarlov vilket innebär att jag kan lägga fokus på den här stackars (ofrivilligt) bortprioriterade bloggen. Är så jäkla taggad på att skapa göttigt material och uppdatera här. Först ut är ett inlägg om en eftermiddag på Sundbyholm i början på maj (ja ni märker ju hur jag ligger efter i mina uppdateringar hehe).
 
Den här dagen hade jag och Rasmus hade bestämt oss för att åka på en liten utflykt till Sundbyholm, för att njuta av det härliga vädret och för att käka middag. Detta var en av de första varma dagarna och vi ville passa på att göra något härligt.
 
Jag såg ut på följande vis, med raka högmidjade jeans från Gina Tricot, T-shirt från H&M, armyjacka från Beyond Retro, slipons från Vans, brillor från Ray-Ban, samt min gamla Åhlénsväska.
 
Det var helt magiskt väder när vi kom fram till Sundbyholm – varmt i luften och vindstilla.
 
Det var fler än vi som kommit på den briljanta idén att spendera eftermiddagen här. Det var fullt med folk i parken, längs med stranden och ute på udden. 
 
Innan vi åkte från Västerås köpte vi med oss sallad från Kajens Café. Tips till den som besöker Västerås och vill käka god sallad! 
 
Vi gick ut på den långa udden för att hitta en bra plats. Väldigt mysigt att promenera mellan alla tallar och solen som sken mellan dem. 
 
Björken hade inte helt slagit ut sina blad ännu.
 
 
Längst ut på udden hittade vi en ledig bänk där vi slog oss ned..
 
..tog av oss jackorna och dukade upp!
 
Min bästa <3 
 
Blev så himla badsugen när jag såg vattnet.
 
Har ni smakat nya Pepsi Max med smak av lime förresten? Jag tycker den är god! Smakar lite som att ha i en limeskiva i vanlig Pepsi.
 
Mmmmmm.
 
Vi fick även besök av denna lilla gullis. Tycker att änder är så gulliga. Tänker alltid på att de ser ut som små skogaholmslimpor som flyter runt på vattenytan, haha! 
 
När vi käkat upp våra sallader, och det börjat blåsa så packade vi ihop och begav oss hemmåt igen. Så mysig eftermiddag/kväll<3
 
VARDAGSINLÄGG | Sundbyholm | |
#1 - - Josefin Nilsson:

Så himla fina bilder! Ser ut som en riktigt mysig dag också :)

Svar: Åh tack vad glad jag blir! Det var riktigt mysigt :)
Isabelle Burlin

#2 - - Josefin:

Så mysigt ni verkar ha haft det. Fina bilder! :)

Svar: Supermysigt! Tack fina du :)
Isabelle Burlin

Upp