DAGENS OUTFIT – EN FÄRGEXPLOSION I ROSA OCH BLÅTT

Isabelle Burlin i en outfit besetående av rosa plisserad kjol, svart fuskpäls och blå stickad tröja
Måndagens outfit, rättare sagt. Och hej älsklingar! Hur mår ni? Jag sitter just nu på tåget på väg till skolan i Stockholm. De senaste veckorna har bestått av mycket plugg och jobb, ibland blir det inte roligare än så. Har gått klädd så himla tråkigt den senaste tiden pga att jag känt mig oinspirerad, och helt enkelt inte orkat anstränga mig. Har bara velat vara varm i denna kyla. Men i måndags blev det annat, då var jag en riktig färgexplosion av blått och rosa! Min blå tröja hittade jag på H&M's rea för någon vecka sedan, och den har blivit en riktig favorit i garderoben. Superskönt material, perfekt längd och lite oversize i armarna. Dessutom i superfin färg. Jag börjar känna mig mer inspirerad på klädfronten och är så sugen på massa färg och udda kombinationer nu i vår. 
 
 Isabelle Burlin i en outfit bestående av en rosa plisserad kjol, svart fuskpäls och vita sneakers
Fuskpälsen kommer från & Other Stories, kjol och tröja från H&M, jeans från Tiger of Sweden, och väskan är vintage. 

Hoppas ni får en fin dag! Min kommer bestå av skola 10-16, och sedan ska jag äntligen få träffa min saknade Isa. Vi ska fika på Vetekatten, och jag är så taggad på att catcha up sedan sist vi sågs, dricka kaffe och äta kardemummabullar. MYS! Ska ni göra nåt kul idag?
OUTFITS | Outfit | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Men ååh, vad läcker outfit!!

Svar: Men åh tack goding!! <3
Isabelle Burlin

Upp