ETT TACK OCH DAGENS PLANER

Hej på er<3 Tack till alla ni som har fyllt i enkäten i tidigare blogginlägg, jag blir verkligen så himla himla glad för era svar och era ord. När jag läste era svar på de första frågorna satt jag och log för mig själv pga ni är så gulliga. Det känns verkligen så himla fint att jag kan förmedla något bra genom den här bloggen – vare sig det är inspiration och lättsamma saker i form av mode och inredning men också genom mer personliga inlägg där jag lyfter jobbiga saker.

För er som ännu inte fyllt i enkäten så kan ni göra det här

Nu över till något helt annat, nämligen dagens planer. Just i detta nu sitter jag på tåget på väg till Stockholm. Jag har seminarium i skolan från 10-12, och efter det ska jag ÄNTLIGEN få träffa min saknade Isa. I säkert två, tre månader har vi försökt att få till en fika, men på grund av våra extremt osynkade scheman har det dröjt. Men som man brukar säga – den som väntar på något gott! Om jag känner oss rätt så går vi nog och käkar lussebullar och dricker kaffe på vårat favoritfik i Stockholm – Vete-Katten. Har ni ätit några lussebullar än? Får man tjuvstarta innan december ens börjat? Hehe jag har ätit säkert 5 stycken redan. Det är ju så orimligt gott. 
 
Fika på konditori och café Vetekatten i Stockholm
En bild från i somras när vi fikade på Vete-Katten. Inte lika utomhusvänligt idag dock.

Vad ska ni göra idag? Har ni några mysiga planer? Kan ni inte berätta<3
 
VARDAGSINLÄGG | Fika, Vete-Katten | |
#1 - - ISA:

Gulle! Som jag redan sagt flera gånger så var det SÅ mysigt. Blev verkligen precis så som du förutspådde här, kaffe och lussekatter på Vetekatten, haha. Vi är såå förutsägbara ;)

Svar: SÅ MYS, tack själv hjärtis <3 hahaha ja verkligen så förutsägbara!
Isabelle Burlin

Upp