FLOUNCE SWEATER OUTFIT


Min favorit trend i år är garanterat volangtrenden. Älskar denna tröja med volangärm som jag köpte i våras. Passar till det mesta och gör en enkel look lite mer intressant. 

Klädd i plagg från H&M från topp till tå faktiskt. Både skinnbrallorna och den randiga skjortan är två reafynd. Skjortan köpte jag för ett par veckor sedan när jag sprang in på H&M en snabbis efter jobbet. Har en likadan i ljusblå och vit sedan tidigare, och jag gillar modellen så himla mycket (lite oversize med vida ärmar), så när den hängde där på rean blev det ett givet köp.
 

Mina silvriga örhängen är från & Other stories. Note to self: använda läppstift oftare.
 
 
OUTFITS | Outfit, Skinnbyxor, Volanger | |
#1 - - Anonym:

Jättefin outfit:)

http://almiel.com/

Svar: Tack fina du!
Isabelle Burlin

Upp