KOMPLEMENT TILL BASGARDEROBEN - FÄRG & MÖNSTER


Nu har jag inför sommaren införskaffat mig ett gäng härliga toppar. Det är verkligen något som har saknats i min garderob, fina toppar. Min standardlook är ju vita eller svarta t-shirtar som jag har slarvigt instoppat i olika höga byxor eller jeans. Sedan adderar jag gärna en snygg jacka till, samt accessoarer i form av antingen hatt, väska, färgglada sneakers, eller scarf för att göra looken lite mer spännande. Jag älskar egentligen färg och mönster men då jag successivt byggt upp en bra basgarderob under två års tid nu, har det gjort att jag har väldigt mycket svart och vitt i garderoben = enkla outfits. Men nu när jag har en bra stabil bas, vill jag addera några härliga plagg med mycket färg och mönster som komplement.


Här har ni en liten sneakpeak på tre plagg jag införskaffat den senaste tiden. Härliga färger, blommiga mönster och skira material. Jag känner verkligen att jag kommer bo i dessa i sommar. 

Givetvis ska jag bjussa på outfits hur jag stylar dessa. Stay tuned! 
 
 
NEW IN | |
#1 - - Katarina:

Vore superkul om du kunde göra ett inlägg där du visar upp din basgarderob! Tycker att du har en väldigt snygg och inspirerande stil så vore kul att kika lite närmare i din garderob och få tips på olika bra märken osv. Tycker t ex att det är så svårt att hitta enkla, snygga t-shirts med bra kvalitet. Ska f ö absolut kolla upp de där jeansen på Monki som du tipsade om för nån dag sen, såna tips är guld värda! :)

Tack för all inspiration du sprider!

Svar: Men åh vilken rolig idé, och tusen tusen tack för din fina kommentar! Jag blir så glad för sån här respons! :) Jag ska absolut skriva ihop ett inlägg där jag visar upp och tipsar om mina favoritmärken när det kommer till basplagg, både vad gäller kvalitet, material och priser. Stor kram! <3
Isabelle Burlin

Upp