TIPS – MIN NYA FAVORITBUTIK ONLINE

Envii
Black Friday är på ingång, och just nu är det rea i samtliga butiker online. Så härligt ju. Jag älskar rea, haha! I vilket fall som helst så hittade jag en ny butik online, som har SÅ fina kläder och precis i min smak. Hemsidan och varumärket jag talar om heter envii.com och är danskt. Deras kläder påminner lite om GANNI's (vilket jag också är ett stort fan av), men till ett betydligt billigare pris. De har roliga statement t-shirts, klänningar och kjolar i magiska blomprint, och massor av fina blusar och snygga jeans.
 
Jag klickade hem en klassisk randig tröja (man kan aldrig ha för många randiga tröjor i garderoben=mottot i livet), samt en supergullig orangea kjol (som dessutom är på rea just nu!). Hur fin till en vit t-shirt, vita sneakers, ett par stora solbrillor i vår/sommar? 
 
Saknar att uppdatera och hänga med er här! Det är extremt intensivt i skolan just nu så det är därför det ekar tomt här. Ha det gött så länge så hörs vi! Puss


TIPS | Mode, Outfit | |
Upp