REDO FÖR HÖSTMYS MED H&M HOME

Jag älskar älskar älskar att göra det mysigt och hemtrevligt hemma. Det är så himla viktigt att man trivs i sitt hem. Det känns verkligen som att vi fått till det exakt så som vi vill ha det här hemma. Under sommaren när jag inte spenderar lika mycket tid inomhus, ligger inte inredning i så stort fokus hos mig. Men alltid när hösten kommer så smyger sig intresset fram ännu mer och då älskar jag att liksom "boa in mig" ännu mer i mitt hem.
 
Så något jag älskar att göra när det börjar bli lite mörkare ute är att tända massor av ljus. Så nu i veckan köpte jag på mig ett gäng. Allt från stora och små doftljus till kronljus och vanliga värmeljus att ha i olika ljuslyktor. Mitt tips är att gå till H&M Home och Lagerhaus, där har dom riktigt bra utbud.
 
H&M Home har fått in SÅÅÅ mycket fina och stora doftljus med helt magiska dofter. Som dessa tillexempel!
 
Pine Balsam har en ganska speciell doft, typ både söt och syrlig på samma gång. Den känns också lite fransk på något sätt. Jag föreställer mig att man möts av den här doften i en fransyskas lyxiga våning i Paris. Jag har ju helt fått dille på Frankrike som ni vet efter vår Cannes-resa i somras. I vilket fall som helst så har Pine Balsam en brinntid på 50 h, det gillar man ju!
 
Kunde inte hålla mig från att köpa den här också. Green Tea & Bergamot som också doftar helt FANTASTISKT. Detta är nog min absoluta favorit. Mmmmm. 
 
Denna lilla rackare doftar nytvättat vilket man ju också gillar. Den har en brinntid på 14 h. 
 
Ett hett inredningstips är att köpa kronljus i färg. Tänk då på att fånga upp några accentfärger ni har i er inredning. Jag tycker det är så mycket finare med färgade ljus och dessutom blir det mer personligt än att bara köpa de klassiska vita. Jag köpte ett gäng i olika färger från Lagerhaus, bland annat svarta, mintgröna, ljusgrå och mörkgröna för att matcha inredningen här hemma. 
 
Nu är jag redo för höstmyset när jag vet att dessa kommer att ljusa upp fint här hemma i höstmörkret. 
 
Förresten, är inredning något ni vill se mer av här på bloggen? Kommentera gärna nedan isåfall, så ska jag se till att langa riktigt bra inredningsinspo! Kram på er godingar <3
 
INREDNING | Doftljus, HM-Home | |
#1 - - norrbotten emma:

mysigt med ljus =)

kram

Svar: Älskar att tända ljus! :) Så mysigt
Isabelle Burlin

#2 - - vendela :

Alltså vad fint Isabelle!!! Blev så taggad på att göra höstmysigt nu!! :O :*

Svar: Men tack fina du! Klart du ska göra det, så himla härligt ju :) kram!!
Isabelle Burlin

Upp