SOLSKEN, LIVSPEPP OCH NY KAMERA

En bild på mig i prickig blus från förra sommarn
 
Hej på er! Jag är så himla pepp idag! Solen är absolut en bidragande faktor till min pepp. Igår lämnade jag också in min pilotstudie som jag skrivit på i ungefär två veckors tid. Lättnaden när man lämnar in skoluppgifter är alltid lika skön. Dock är det pang på nästa grej redan på måndag, nämligen C-uppsats. Men först en helgs vila. Tänk att jag har kämpat på med skolan i snart tre år. Det är så bra jobbat ju! Jag är så himla dålig på att klappa mig själv på axeln för allt jag presterar i skolan. Måste bli bättre på det. Jag bara längtar tills jag är klar med skolan och kan börja jobba igen. Just nu har jag faktiskt suttit och mailat massa företag för att leta praktikplats till hösten. Det känns så himla bra att få det gjort i tid så att jag inte behöver stressa sen. Blir också så himla pepp på att jobba när jag ser hur mycket roliga arbetsplatser det finns.
 
I övrigt så har dagens to do list bestått av rätt tråkiga men nödvändiga saker som att städa lägenheten, tvätta, ta upp disken samt alltmänt fix här hemma. Tillfredställelsen när man bockar av såna tråkiga saker är ju bara för göttig.

En rolig nyhet är också att jag köpt en ny kamera! Inte vilken kamera som helst utan min drömkamera. En Nikon D750. Jag har ju velat ha den sååå länge, och nu äntligen är den min. Jag ser fram emot att fota massor nu i vår och sommar och få ännu bättre, skarpare och finare bider här på bloggis.
 
Ha en underbar fredag och helg finisar! Puss
VARDAGSINLÄGG | |
#1 - - Anonym:

Bra jobbat Isabelle hälsningar från Pappa ❤️

Svar: tack pappa <3
Isabelle Burlin

Upp